فرشته کوچولوی مامان و بابایی

آزمایش خون

1392/10/10 22:14
نویسنده : مامان پروین
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  مامانی خوبی نفسم؟ قلبدیشب به بابایی گفتم فردا میخوام برم آزمایش خون بدم  خلاصه امروز صبح که داشتیم با بابایی و عمو محسن میرفتیم دفتر من گفتم منو کنار آزمایشگاه پیاده کنن ،خلاصه رفتم آز خون دادمو پرستاره گفت ساعت ١و نیم بیا نتیجه رو بگیر منم  به بابایی گفتم و بابایی گفت خودش میره نتیجه رو میگیره ظهر که شد رفت و نتیجه رو گرفت تا اومد زودی رفت پشت سیستم و توی گوگل زد تفسیر بتا که من بهش گفتم نوشته مثبتههههههههههههههههههه کلی ذوق کرد و منو بوسیدددد عزیز دلم منو بابایی خیلی خوشحالیم که اومدی پیشمون فرشته کوچولو ،امروز بعد از ظهر هم به مطب دکتر افراخته زنگ زدمو یه نوبت برای ١٦ دی ماه بهم داد تا برم واسه اولین ویزیت واسه توء اوچولووووووووووووماچ

قربونت برم الان اندازه یه دونه کنجدی تو دل مامانی خیلی دوست دارم هرجا میرم همش حواسم بهت هست و بهت فکر میکنم میگم الان فرشته کوچولو چطوریه؟چکار میکنه؟متفکر

اینم عکس  نتیجه آزمایش خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)